Nieuw: de gemeentelijke cadeaubon

Op 6 december 2016
cadeaubon

De Stekense handelaars reageren enthousiast op het initiatief van de gemeentelijke cadeaubon. Meer dan 40 horeca- en handelszaken nemen reeds deel aan het project. “We zijn bijzonder blij dat de nieuwe cadeaubon kan ingewisseld worden bij zo’n mooi en breed scala aan deelnemende handelszaken, gaande van horecazaak Straffe Kost tot kledingwinkel Steffie’s Fashion of doe-het-zelfzaak Donckers”, vertelt schepen van Lokale economie Pieter De Witte.
De gemeente lanceerde de cadeaubon vanaf zaterdag 26 november. Al wie op zoek is naar een passend geschenk kan in de gemeentewinkel of online, via de webshop op www.stekene.be,  een cadeaubon aan kopen. Deze kan bij een deelnemende handelaar uit de gemeente worden ingeruild.

De schenker bepaalt zelf de waarde van de cadeaubon, zolang het een veelvoud van vijf euro is. Bij een aangekochte bon hoort een mooie cadeauverpakking, die je er in de gemeentewinkel gratis bijkrijgt. Particulieren, maar ook bedrijven kunnen een cadeaubon aanschaffen voor hun klanten, relaties of personeelsleden en daar wordt, een week na opstart reeds gretig van gebruik gemaakt.

Geïnteresseerde handelaars die meer informatie willen of ook willen instappen in dit project, kunnen contact opnemen met de dienst Lokale economie via T 03 790 02 11 of E lokaleeconomie [at] stekene.be of hun deelname online regelen via www.stekene.be.

Hoe waardevol vond je dit artikel?